Infolinka Ministerstva vnitra

Posted: 22. Květen 2013 in INFOLINKA MINISTERSTVA VNITRA
Na Infolinku MV ČR pro cizince se obracejte až poté, co jste navštívili imigrační portál www.imigracniportal.cz, a nenalezli zde to, co hledáte!
V jakých případech se OBRACET na Infolinku?
  • Pokud máte všeobecný dotaz k imigračním záležitostem
  • Pokud máte všeobecný dotaz k schengenským pravidlům pro pobyt a cestování
  • Pokud nevíte, jaké jsou náležitosti žádosti
  • Pokud si nejste jisti, jak postupovat, nebo na které pracoviště se obrátit
Jaké informace vám Infolinka NEPOSKYTNE?
  • Nežádejte informaci o tom, zda byla již schválena vaše žádost. Tyto informace jsou nyní dostupné pro celou ČR zde.
  • Nežádejte o termín pro objednání na konkrétní pracoviště. Musíte si zavolat přímo na dané pracoviště.
  • Nezanechávejte vzkazy pro konkrétní osobu, která je podepsána pod tiskopisem MV ČR, který jste obdrželi. Řiďte se obsahem daného dokumentu!
  • Nežádejte o potvrzení správnosti vašeho dokumentu, který zašlete nascanovaný v příloze emailu. Pracovníci Infolinky nemají kompetence garantovat správnost tohoto dokumentu. Mohou poskytnout pouze všeobecnou či doplňující informaci.
  • Na Infolince nehlaste žádné změny týkající se vašeho pobytu. Změny musíte hlásit zákonem stanoveným způsobem.
  • Nepožadujte právní rozbor či stanovisko. Pokud požadujete výklad zákona o pobytu cizinců či stanovisko k tomuto zákonu, je nutné takovou žádost zaslat poštou, datovou schránkou či emailem se zaručeným elektronickým podpisem.
Jaká jsou PRAVIDLA pro komunikaci s Infolinkou?
  • Žádáme tazatele, aby dodržovali základní pravidla korektní komunikace a slušného chování při kontaktu s pracovníky Infolinky. V případě nerespektování tohoto pravidla má pracovník Infolinky právo ukončit s vámi komunikaci.
  • Na dotazy, které jsou v celém svém rozsahu nesrozumitelné, a nelze z nich vyčíst žádný dotaz, si Infolinka vyhrazuje právo neodpovědět.
  • Pokud je váš dotaz složité právní povahy či vyžaduje komplexní řešení a asistenci, kontaktujte subjekt, který poskytuje poradenství (nevládní organizace nebo advokátní kanceláře).
  • Pokud se obracíte na Infolinku emailem, neposílejte váš email zároveň na další adresy v rámci MV ČR. Velmi tím komplikujete situaci. Infolinka vždy zajistí, aby byl váš email zodpovězen nebo přeposlán tam, kam patří.
  • Pokud potřebujete podat stížnost na konkrétní postup či situaci týkající se Odboru azylové a migrační politiky MV ČR, učiňte tak písemně na adresu vedení odboru.
  • Pokud chcete nahlásit trestnou činnost cizince, obracejte se na Odbory cizinecké policie.
  • Pokud máte dotaz ohledně odvolání, obracejte se na Odbor správní MV ČRU.
Opakované zaslání dotazu neurychlí jeho zodpovězení!
Infolinka funguje v ČJ i AJ.
 
Standardní lhůta pro vyřízení dotazu je 30 dnů.
e-mail: pobyty@mvcr.cz
telefon: (+420) 974 832 421, (+420) 974 832 418
PO-PÁ 8.00-15.00

Zdroj: MVCR

 

Napsat komentář

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s