ICP Praha otevírá další pobočku

Otevření nového pracoviště

Praha – ICP Praha otevírá další pobočku

Od 01.12.2009 bude otevřeno nové detašované pracoviště Inspektorátu cizinecké policie Praha
se sídlem Praha 4 – Chodov, Cigánkova 2/1861
pro cizince s adresou místa pobytu Praha 2, 4 a 10.
Spojení: metro C – výstupní stanice Chodov a bus č. 136,154 výstupní stanice Na Jelenách
problematika:
PŘECHODNÉ POBYTY OBČANŮ EVROPSKÉ UNIE A JEJICH RODINNÝCHPŘÍSLUŠNÍKŮ
DLOUHODOBÉ POBYTY OBČANŮ 3. ZEMÍ
DLOUHODOBÉ POBYTY OBČANŮ 3. ZEMÍ –  STÁTY BEZVÍZOVÝCH DOHOD
4 thoughts on “ICP Praha otevírá další pobočku”

  1. Dobry den, vyrizujete pro mne (obcanstvy NSR) pobyt v CR- Praha 4,Petra Rezka 10. Vera Patocka 04.06.67. Minuly tyden jste mi volali 777 570 568 abych Vam prinesla listinu z propusteni obcanstvy CSSR. Spojila jsem se s krajskym uradem Liberec, a vyzadala listinu, proztoze jsem se narodila v Ceske Lipe a tam byl take muj posledni trvali pobyt. Pani Polova tel. 485 226 371 mi listinu z archivu vyzada a pta se, jestli Vam muze tu listinu poslat primo. Pokud to nepujde prosim o rychlou spravu, jela bych pro listinu zitra dopoledne do Liberce a privezla bych ji Vam. O week-endu jedeme na delsi dovolenou a chtela bych ten pobyt v Praze mit vyreseny. Prosim o kratkou spravu 777 570 568.
    Dekuji Vera Patocka

  2. Dobry den, vyrizujete pro mne (obcanstvy NSR) pobyt v CR- Praha 4,Petra Rezka 10. Vera Patocka 04.06.67. Minuly tyden jste mi volali 777 570 568 abych Vam prinesla listinu z propusteni obcanstvy CSSR. Spojila jsem se s krajskym uradem Liberec, a vyzadala listinu, proztoze jsem se narodila v Ceske Lipe a tam byl take muj posledni trvali pobyt. Pani Polova tel. 485 226 371 mi listinu z archivu vyzada a pta se, jestli Vam muze tu listinu poslat primo. Pokud to nepujde prosim o rychlou spravu, jela bych pro listinu zitra dopoledne do Liberce a privezla bych ji Vam. O week-endu jedeme na delsi dovolenou a chtela bych ten pobyt v Praze mit vyreseny. Prosim o kratkou spravu 777 570 568.
    Dekuji Vera Patocka

    Zitra Vam taky prinesu prelozene a overene rodny listy mych deti Viviane a Janina Patocka

  3. Dobry den ,
    chci se zeptat co potrebuji kdyz moje kamoska chce delat obanstvy ??, potrebuji ji poradit od vas.I kdyz je z Ukrajiny.Ona je uz 11let v praze ucila se ve skole v praze tak chci se porasit od vas. Dekuji za pochopeni.Posli te mi na muj email ellaanna@seznam.cz

Zanechat Odpověď

