Změna pracovišť vyřizující pobyty cizinců na území ČR od 1.1.2011

Posted: 19. Srpen 2008 in CIZINCI V ČR, Trvalý pobyt
Tags: ,

Od 1. 1. 2011 se změnila pracoviště vyřizující záležitosti spojené s pobytem cizinců na území České republiky.  Změna se týkala původních pracovišť cizinecké policie (inspektorátů cizinecké policie resp. skupin povolování pobytů) i regionálních pracovišť Ministerstva vnitra (odboru azylové a migrační politiky). Většina záležitostí týkající se pobytu cizinců v ČR je nově vyřizována na pracovištích Ministerstva vnitra.

Zároveň se změnily spádové oblasti určující, pod jaké pracoviště cizinci spadají.
Tyto změny souvisí s transformací cizinecké policie a převodem agendy dlouhodobých víz a dlouhodobých pobytů z cizinecké policie na Ministerstvo vnitra, kterou přinesla novela cizineckého zákona.

Komentáře
  1. berenči napsal:

    Dobrý den.Mám slovenské občanství,do české rep.sme se ze slovenska i s manželkou a 6letou dcerou pristehovali kvuli praci pred 2 lety.Chceme tady v čr zustat na trvalo.Uvažujeme o koupi RD na hypoteku,stoho duvodu sme si tady tenhle rok vybavili prechodnej pobyt.Muj problém je, zistil sem že mě na slovensku odhlásili s trvalého bydlište.Zatím mám platnej slov.pas ale občanskej prukaz mám po době splatnosti.Novej obč.prukaz mi nevidají bez trval.bydlište.Nemám se u koho na slovensku prihlásit k trv.bydlišti.Mám nejakou možnost prihlášení k trv.pob.tady v čes.r.abych si mohl vybavit obč.prukaz?Už sem se ptal snát na všech uřadech jak tady tak na slovensku,každý mi jen řekne že se mám obrátit na inej uřad a vybavit si novej obč.prukaz.Ale kde?Mužu získat trv.pobyt dřív než po 5tech přech.pobytu?Mužete mi prosím poradit,nemám obč.prukaz ani trvalej pobyt a ani jedno mi nedají bez toho druhího.Na slovensko nechodím,nebydlím tam,nepracuji tam.Dekuji Berenči

    Odpověď:
    pokud Vám na Slovensku zrušili trvalý pobyt, měli by Vás automaticky přihlásit na některém městském nebo obecním úřadě na Slovensku nebo tak učinit sám. Na základě toho byste si pak mohl vyřídit nový slovenský občanský průkaz.
    Co se týče trvalého pobytu, je možné napsat žádost na Ministerstvo vnitra. Bude s Vámi zahájeno správní řízení a po té Vám dají vyrozumění, zda se žádosti vyhovuje nebo ne.

  2. Marcela napsal:

    Dobrý den potřebuji radu, někde jsem se dočetla, že stačí k prokázání zajištění ubytování, smlouva o podnájmu. (chci zažádat o trvalý pobyt) Když jsem však byla na cizinecké policii, dali mi tiskopis „potvrzení k zajištění ubytování“, který musí byt podepsán majitelem bytu a jeho podpis ověřený. Jak to tedy je? Stačí mi předložit smlouvu o podnájmu na dobu neurčitou nebo je nutný i tento doklad? Majitel nemá zrovna moc času ani chuť běhat kvůli ověření podpisu. Děkuji

    Odpověď:
    pokud chcete požádat o trvalý pobyt, majitel bytu nebo domu o tom musí vědět, takže to ověření podpisu bude nutnost.
    Ověřit podpis může na každém obecním úřadě, je to otázka několika minut.

  3. Šádí Diab napsal:

    Dobrý den,
    Jsem cizinec, ale narodil jsem se v Praze r. 1982. Do svých osmi let jsem v tehdejším Československu žil. Oba moji rodiči jsou cizinci, tudíž nejsem státním příslušníkem ČR. Už rok tu mám dlouhodobý pobyt, ale narážím s tím často na spoustu omezení, například nutnost získávat pracovní povolení v případě že bych chtěl být zaměstnán a na spoustu jiných problémů. Při tom jsem v Čechách doma, vyrůstal jsem tu, chodil do školy a v letech 1999-2002 studoval na vysoké škole (tehdy jsem měl povolení k pobytu za účelem studia, pak jsem dodělával školu v zahraničí a v r.2004 opět přijel do ČR a vlastně od r. 1999 se střídavě nacházel v ČR na 90denní vízum a v zahraničí). Mám tu přátelé, příbuzenstvo a přítelkyni.
    Jediné po čem toužím je získat povolení k trvalému pobytu, abych měl klid a mohl tu normálně žít. Cítím se být Čechem, Čeština je mým rodným jazykem,který ovládám lépe než jazyk svých rodičů.
    Nevím na základě čeho bych mohl o trvalý pobyt žádat,ale zmiňujete se v bodě b) o možnosti získání trvalého povolení z důvodů hodných zvláštního zřetele. Je náležitost k České komunitě důvod hodný zvláštního zřetele? Mám šanci získat povolení k trvalému pobytu dříve než za 4 roky?(rok už mám dlouhodobý pobyt).
    Moc vás prosím o pomoc a o radu, velmi mi na tom záleží. Česká Republika je mým domovem (možná to zní pateticky,ale je to pravda) a trápí mě, že z úředního hlediska je na mě shlíženo jako na „cizáka“ a nemohu tu žít v klidu bez obav, že po vypršení platnosti povolení budu muset zase podstoupit martýrium na Cizinecké policii v Koněvově ulici atd. Jsem zákona dbalý člověk, nikdy jsem nebyl trestán, poctivě pracuji, mám vysokoškolské vzdělání a jediným mým přáním, je v klidu žít a mít rodinu v mé rodné Praze.
    Předem vám děkuji za odpověď a. pokud vás mohu požádat, zašlete ji na moji e-mailovou adresu shaddieslav@seznam.cz. Mockrát děkuji.
    S pozdravem,
    Š.Diab

  4. Michala napsal:

    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat, maminčin přítel je slovák, pracuje v ČR už od roku 1996, s maminkou spolu žijí od roku 1997 ve společné domácnosti (nejsou manželé), jaké jsou podmínky pro získání trvalého pobytu na území ČR, popřípadě na kde a s jakými doklady o trvylý pobyt požádat?
    Děkuji za odpověď Michala Táborská

  5. Andrej Polakovič napsal:

    Dobrý den. Jmenuji se Andrej POlakovič. S manželkou bydlíme v Orlové. Koupili jsme pred 3 rokmi družstevní byt s moji sestrou,a naše deti chodej do školy v Orlové. Mam ČŘ, v Ostrave, nepretržite 3roky práci na dobu neurčitou.Mame 2aj pul roka vybavený prechodný pobyt vČR.Vzhledem k tomu že tu bydlí rodiče , a bratr a sestra kterí mají české občanství a otec trvalý pobyt.A chteli by jsme tady zústat ČR protože tu máme celou rodinu.Mohli by chom požadat o trvalý pobyt v ČŘ o požádaní vynimky.I když mame len 2 pul roku prechodný pobyt? Jsme tu všichni poištení Bratrské poistovne. Vsechno múžu vydokladovat dekuji za odpověd s úctou Manželé Polakovičovi z Orlové

  6. Kavka napsal:

    Dobry den,

    je mozne Vam zaslat zadost o trvaly pobyt se vsema nalezitostma postou ? Dekuji za odpoved Kavka

    Odpověď: S tím se musíte obrátit na cizineckou policii a myslím, že tam budete muset jít osobně.

  7. Marie napsal:

    Dobrý den,
    mám přítele z Ruska, je programator, zije v Praze uz 9 měsíců a dostal ted prodloužení vízum na 2 roky. Je v Praze zaměstnán v Americké firmě, na dobré pozici.
    Chtěla jsem se zeptat, za jak dlouho je možné požádat o trvalý pobyt a jestli jsou nějaké možnosti dostat trvalý pobyt dřív než obvykle (po 5 letech)
    Děkuji

  8. Alena napsal:

    Dobrý deň,
    som Slovenka, pracujem v ČR od roku 2002. Na cudzineckej polícii zistili evidenciu ( prechodné bydlisko ) od roku 2002 do 2004. Od 2004 do 2005 som bola na Slovensku. pracujem v ČR zas od 2005. Mám trvalý pobyt na Slovensku a v ČR len prechodný.
    S Priateľom sa budeme brať v březnu 2009, pretože som tehotná.
    Možem si zažiadať o trvalé bydlisko po svadbe? Podmienkou je byť v ČR 5 rokov bez prerušenia, čo nesplňam. Kvoli príspevku na rodišovskej dovolenke budem asi potrebovať aspoň trvalé bydlisko. Myslíte že to bude možné požiada´t po svadbe?
    Ďakujem
    Alena

  9. Anh Pham Ngoc napsal:

    Dobrý den,
    Jmenuji se ANH .Chtěla jsem se zeptat o žadost povolení trvaly pobyt ČR jestli po 5 letech studuju na zaklani školy a ted se chodím do 9.trídy. Je možne ,že musim take udělat jake zkoušku ?
    Děkuji za odpoved .

  10. Robert napsal:

    Dobry den,

    na stranke mvcr som sa docital o tom ake doklady su potrebne k vybaveniu prechodneho bydliska.

    Chcel by som sa vsak uistit v dvoch bodoch, a to:

    1, fotografie – pocet kusov a rozmer

    2, doklad o zaisteni ubytovania na uzemi – je postacujuca notarsky overena kopia zmluvy o najme?

    Vopred Vam dakujem za poskytnute informacie

  11. ljuba napsal:

    Dobrý den,jsem rozvedená 8 let,žiju na uzemí ČR 17 let,a bývalý manžel mi oznámil že mě odhlasil od tr.pobytu.Pokud takto učinil,jak se dál mám zachovat a v připadě co bych měla udělat.OP s tr.pobytem mám do roku2014,je nutno ho změnit a kam bych měla nahlásit další tr,pobyt v případě že bych neměla žádného přítele ani nikoho kdo by mě mohl na nějakou adresu přihlásit? Dekuji za odpoved.

  12. Veronika napsal:

    Dobry den
    muj manzel je ital chci ho prihlasit u nas v CR…kam mame zajit a musime tam osobne?nejde to pres internet?a do kolika dnu se to vyridi? dekuji.

    Odpověď: Vyřizuje se na cizinecké policii osobně. Nevím, zda je to na počkání nebo budou něco ověřovat.

  13. Marcela napsal:

    Dobrý den, mám prosbu.
    Chci zažádat o povolení k TP. Veškeré doklady k tomu již mám, objevil se však „malý“? problém.
    Průkaz „povolení k přechod.pobytu pro občany EU“ mám vydaný teprve 4 roky, rok předtím jsem byla na cizinecké a dostala toto povolení ve formě razítka do pasu.
    Pasu letos vypršela platnost a do toho nového mi opomněli uvést údaj o přechodném pobytu, tím pádem mi vlastně rok chybí.
    Můj dotaz je, zda náhodou nevíte jestli a jak dlouho tyto údaje cizinecká policie vede. Případně pokud víte o nějakém řešení budu ráda. V roce 2009 tady budu již 6 rokem, nerada bych aby vypršela platnost všech těch „papírů“ a já musela začít od začátku.
    Děkuji moc, snad se z toho vymotáte, snažila jsem se to napsat srozumitelně.

  14. Viktorie napsal:

    Dobrý den.
    Již 2 rokem mám trvalý pobyt na území ČR – rezident , který jsem řádně získala po 10 letech – dlouhodobého pobytu v ČR.
    V současné době jsem nastoupila do nového zaměstnaní a bohužel zaměstnavatel upíra mně možnost daňového zvýhodnění po podepsaní “růžového“ formuláře o daních.
    V minulem zaměstnaní – statní organizace, jsem řádně dostávala měsíční daňovou slevu 2070,- . Bohužel nevím jak se mám bránit a na jaký zákon se můžu s tímto problémem obrátit.
    Prosím Vás, jestli by jste mne neporadili co přesně mám dělat a jaké mám právo a dlě jakého zákonu.
    Předem Vám moc děkuji za odpověď, Vikorie Norková

  15. Ondřej napsal:

    Dobrý den, obracím se na Vás jménem svého anglického kamaráda Jamse, který chce získat české občanství. Jeho matka je Česka, která jako malá se svými rodiči v 68 emigrovala do Velké Británie. Otec mého kamaráda je brit, kterého si matka Jamese vzala. Má můj kamarád právo na České občanství? Co musí udělat pro jeho získání? S pozdravem a díky za Vaše doporučení. Ondřej Motl

    Odpověď: Zeptejte se prosím buď na matrice nebo nějakého právníka na http://www.diskriminace.cz

  16. marie napsal:

    Mam dotaz,
    chtela bych vedet o prihlaseni meho pritele do meho bytu v cechach, muj pritel je nemec, nezada obcanstvi, jen chceme aby byl u me hlasen jako muj partner. tady v nemecku ja problem se u nej prihlasit nemam. byt v cechach je muj,osobni vlastnictvi. Prosim o odpoved a co k tomu pripadne potrebujeme. Dekuji

    Odpověď: Na cizinecké policii předložíte formulář k zajištění ubytování, pravděpodobně potvrzení, že je Váš přítel pojištěn a po té by mu měl být dán dlouhodobý pobyt.

  17. Tibor Danyi napsal:

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně trvalého bydliště. Do ČR sem se nastěhoval v roce 2003 v říjnu. Mám slovenské občanství a mám tady přechodný pobyt, chtěl bych trvalé bydliště. Je to už 5 let co jsem tady ale stech 5 let sem byl 6 měsíců na úřadě práce. Bude se mi to počítat do těch 5 let? Nebo se to začne počítat od začátku? Mám uložena všechny doklady, kdy a kde sem byl zaměstnán. Teď pracuji na ZŠ jako asistent učitele. Co všechno bych potřeboval tomu, abych ten trvalý pobyt dostal?

    Odpověď: Pokud jste nepřetržitě v ČR, tak mám pocit, že na to úřad práce nemá vliv.

  18. Katka napsal:

    Dobrý deň, v ČR bývam od roku 1998, v tomto roku som zmenila fyzicky zmenila bydlisko a potrebujem si prehlásiť trvalý pobyt, byt mám v osobnom vlastníctve. Na OÚ som dostala informáciu, že zmenu vybaví cudzinecká polícia. Na cudzineckej polícii som bola odoslaná na obor azylovej a migračnej politiky v Ostrave (zmena od 1.1.2009). Prosím Vás o radu, aký postup a potrebné doklady potrebujem k prehláseniu trvalého pobytu (mám občianstvo slovenské, platné povolenie k trvalému pobytu, osvedčenie o trvalom pobyte). Kde mám prehlásiť deti, ktoré majú tú istú zmenu trvalého pobytu a majú české i slovenské občianstvo? Ďakujem K.

  19. Andrej Polakovič napsal:

    Andrej Polakovič

    Dobrý den. Jmenuji se Andrej POlakovič. S manželkou bydlíme v Orlové. Koupili jsme pred 3 rokmi družstevní byt s moji sestrou,a naše deti chodej do školy v Orlové. Mam ČŘ, v Ostrave, nepretržite 3roky práci na dobu neurčitou.Mame 2aj pul roka vybavený prechodný pobyt vČR.Vzhledem k tomu že tu bydlí rodiče , a bratr a sestra kterí mají české občanství a otec trvalý pobyt.A chteli by jsme tady zústat ČR protože tu máme celou rodinu.Mohli by chom požadat o trvalý pobyt v ČŘ o požádaní vynimky.I když mame len 2 pul roku prechodný pobyt? Jsme tu všichni poištení Bratrské poistovne. Vsechno múžu vydokladovat dekuji za odpověd s úctou Manželé Polakovičovi z Orlové. Prosím vas moc o vaši konkretní odpoved tel.00420 776849650

  20. Veronika napsal:

    Dobry den mam slovenske obcianstvo a chcela by som poziadat o trvaly pobyt v CR.
    Mam partnera ktory sa narodil, pracuje a byva CR. Mame spolu malolete dieta.(18.05 t.r. dorvsi dva roky)
    CMomentalne maturujem,a po ukonceni by som chcela nasledovat partnera a ostat natrvalo v CR, pokracovat na materskej a neskor si najst pracu. Bude to problem ak som v CR nezila dlhsiu dobu??
    Chceli by sme s partnerom kupit maly domcek a usadit sa v CR.

  21. Izabela napsal:

    Dobry den,

    mam polske obcanstvi. V CR Bydlim od prosince 2005 roku, mam manzela i syna s ceskou narodnosti a obcanstvim. Chci poradat o trvaly pobyt na cizinecke polici. Chtela jsem se zeptat jak dlouho trva vyrizovani zadosti o trvaly pobyt.
    Dekuji za odpoved.
    S pranim hezkeho dne
    Izabela

  22. Azzaya Batkhuu napsal:

    Dobrý den!
    Chtěl jsem zeptat o trvalém pobytu.
    Naše rodina žáda o trvalý pobyt a chtěl jsem zeptat co k tomu potřebujeme dát. máme občanství mongolské republiky. Jestli musí dát zkoušku i děti? Je mi 16 let a studuju v OA na Střední školu. Potřeboval bych odpověd co nejrychlejí.

    Dekuju za odpověd.

  23. Katarína napsal:

    Dobrý deň,
    rada by som sa informovala o možnosti získania trvalého pobytu v ČR. V ČR pracujem 5 rokov a mám tu povolenie k prechodnému pobytu.
    Zaujímalo by ma ako, kde a na základe čoho možem získať trvalý pobyt.

    Ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň.

  24. Marek napsal:

    Dobrý den,
    prosím Vás o radu, jestli si mám podávat žádost o trvalý pobyt už ted, pracuju a bydlím v Praze od 01/06, ale měl jsem trvalý pobyt tady v Čechách od 1991-1993.
    Četl jsem někde na stránkách internetu, že když jsem tady měl za federace trvalý pobyt, tak jse toto období připočítává, nebo bere zřetel, k třem letem, co jsem tady.
    Mám ještě slovenské občanství.
    Chci tady zůstat, mám tady manželku i děti.
    Děkuji za odpověď

  25. Ivana napsal:

    Dobrý den. Som slovenka, zamestnaná na uzemí Čiech necelých 6 rokov. Z toho 2 roky som nahlasená na prechodnom pobyte. Manžel je ukrajinec, nachádza sa na uzemí Čiech 4 roky, z toho 2 roky nahlasený na prechodnom pobyte z dovodu rodinného príslušníka EU. Pači sa nam ČR a preto by sme si tu chceli založiť rodinu. Prosím Vás, aký máme zvoliť postup pri vybavovaní občianstva ČR a ako dlho to bude trvať. Vopred ďakujem.

  26. Irina napsal:

    Dobry den! Jsem z Rusko, mam dlouhodoby pobyt uz 4 roka. V 2008 roku me narodilse syn, ktery ma tatinka obcana Ceskoj Republiky. Ale nejsem vdana. Muzu ja pozadat o trvaly pobyt aby vychovat dite tady?

  27. CARNOKA EVA napsal:

    Dobry den prosim vas mozete mi poradit byvam a pracujem tu od roku 2003 chcem si poziadat o trvaly pobyt byvam v podnajme majitelka suhlasi je to druzstevny byt takze by sme mali ist aj na bytove druzstvo ale viac blizsie k tomu neviem co je potrebne a na jak dlho mi moze dat TP. Do buducna si chcem kupit vlastny byt na Slovensku mam TP.nahlaseny na Mestkom urade pretoze tam som byt po rozvode musela predat pracuju tu aj moji dvaja synovia platim si tu vsetko PP,ZP,SS,Zdavotne a socialne poj.dane.Dakujem vam EVA

  28. EVA napsal:

    dekuju

  29. Norbert Máthé napsal:

    Dobrý den, jsem občanem Slovenské republiky s trvalým pobytem na Slovensku, přítelkyně českého občanství. Rádi bychom si vzali úvěr na koupi bytu. Banka ode mě požaduje oficiální dokument o přechodném nebo trvalém pobytu. Informoval jsem se na úřadech, a tam mi bylo odpovězeno, že přechodný pobyt se už nedá udělat. Jak bych měl teď postupovat, abych dokument o přechodném popř.trvalém pobytu mohl poskytnout bance? Děkuji

  30. Norbert Máthé napsal:

    Pro doplnění: v ČR podnikám od 9.1. 2009, současně jsem zaměstnaný již 3 měsíce u jiné firmy.

  31. Elen napsal:

    Dobrý den.Mám na území ČR povolení k trvalému pobytu.V květnu 2009 jsem se provdala za občana ČR. Jak mám postupovat, když chci zmenit trvalý pobyt na trvalé bydliště (mít v slovenských dokladech adresu českou – Praha). Majitelem bytu je můj manžel. O českém občanství zatím žádat nechci. Jde mi pouze o tu adresu v dokladech, abych neměla trvalé bydliště na Slovensku ale v Prahe. Děkuji

  32. Irena napsal:

    Dobry den,ja sem z Srpska,tady sem na azyl uz 2 a pul roku,mam syna od 5 a ceru az 3 roky,pak me zajima gdy muzu pozadat na trvaly pobyt pro svoji detcka. Dekuji

  33. Ljudmila napsal:

    co kdiz je tatinek obcanem CR a moje dite ma ukrajinsko obcanstvo jako ja protoze nejsme manzeli a v rodnem liste neni tatinek a kdiz bi bil v tom pripade komu bi dite patrilo

  34. Milan SITTA napsal:

    Dobry den,

    prosim mailovou adresu na cizineckou policii na Smíchove pro Prahu – západ. A je mozne stahnout formular pro prihlaseni cizinky ze zeme v EU? Dekuji a jsem s pozdravem Sitta

  35. Lucie napsal:

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda může získat můj přítel z Itálie povolení k trvalému pobytu v ČR i přesto, že tu zatím nemá práci. Děkuji za Vaší odpověď.
    Lucie

  36. FARKASOVA IVETA napsal:

    DOBRÝ DEN SOM PANI FARKASOVA ZIJEM TU V ČR OD ROKU2005,OD 11 MESIACA,MAM TU DRUHA KTORY JE ČR OBČAN,MAME SPOLU SYNA, PRACUJEM TU OD ROKU 2005 S TOUTO CESTOU BY SOM SA CHCELA INFORMOVAT CI MAM PRAVO NA TRVALE BYDLISKO DAKUJEM S POZDRAVOM FARKASOVA

  37. Barbora napsal:

    Dobrý den,

    v seznamu náležitostí k podání žádosti o trvalý pobyt mě zaujala jedna položka – doklad potvrzující účel pobytu na území ČR. Podle příkladů v závorce to vypadá, že jediným legitimním účelem je příbuzenský vztah s nějakým Čechem, příp. bývalé občanství ČR. Např. zaměstnání účelem být nemůže? Přítel je cizinec, o trvalý pobyt by velmi stál (bez trvalého pobytu je např. nemožné získat hypotéku, stavební spoření atd., jakákoliv komunikace s úřady je komplikovaná…), ale brát se kvůli papírům rozhodně nechceme. Díky za odpověď!

  38. Filomena napsal:

    Dobry de chtela bych se zeptat,mam pritele americana a mame spolu 3 mesicnih syna a chceme se vzit ale bohuzel nema tu vizum.tak se se chtela zeptat jestly automaticky dostae ceske obcanstvy nebo aspon nejaky papir ktery je potreba k snatku.Smozrejme je papirove jako otec uznan.Jsem ocela v rozpacich jak ctu c vse k tomu potrebujem.Dekuji za odpoved

    Filomena

  39. Michal Janovský napsal:

    Dobrý den.
    Jsem občan ČR a před 3 týdny jsem se oženil s občankou SR, která zde tři roky studovala denní magisterské studium . Nyní v ČR již téměř 2 roky pracuje na hlavní pracovní poměr a bydlíme společně v podnájmu, k němuž máme i nájemní smlouvu.
    Mynželka ovšem nikdy nežádala o přechodný ani trvalý pobyt. Nyní by tak ráda učinila – čili podala žádost o trvalý pobyt. Má na to právní nárok? Případně jaký krok je nutné udělat, aby v budoucnu tento nárok vzniknul?
    Velice Vám děkuji za odpověď a tedy i pomoc.
    S pozdravem
    Mgr. Michal Janovský

  40. Radmila Dvorakova napsal:

    Dobry den, s manzelem zijeme v Arabskych Emiratech, ale rozhodli jsme se zit v Ceske republice, kde vlastnim byt. Muj manzel ma indickou narodnost a jsme manzele 3 roky. Je povoleni k trvalemu pobytu na zaklade zadosti posuzovano jako automaticke, nebo je zvazovano na zaklade dalsich okolnosti? Dekuji za odpoved. R. Dvorakova

  41. lenka napsal:

    dobry den som obcianbka sr.zijeme tu s manzelom uz 5 rokov kupili sme si tu byt chci se zeptat na to ci mi nemuzete poradit co potrebuji za papiri k vybaveniu trvaleho pobytu v čr.moc dekuji

  42. Houdková Hana napsal:

    Dobrý den,pracuji jako vedoucí ubytovny,kterou provozuje občanské sdružení jako nájemce v nemovitosti patřící pronajímateli /pronajímatelé – to je 28 vlastníků – restituentů,kteří jsou zastupováni advokátkou na základě plné moci/Ubytovnu provozujeme na základě řádné nájemní smlouvy,ve které je uvedeno,že účelem nájmu je ubytování a pronajímání prostor.,předmětem nájmu je pozemek evidovaný katastrem nemovitostí a na něm umístěné Tesko objekty stavby dočasné,katastrem neevidované od r. 1992 schválené příslušnými orgány jako ubytovna.Naše občanské sdružení má zároveň na adresu na které se ubytovna nachází vystaven řádný živnostenský list/Nyní se na naší ubytovně ubytovali 2 ukrajinští občané,mající trvalý pobyt na území ČR a jako slušní lidé nás požádali o potvrzení ubytování,aby mohli nahlásit změnu adresy.Předala jsem jim potvrzení o ubytování,s razítkem sdružení,s podpisem notářsky ověřeným.To pro změnu adresy nebylo postačující.Byl požadován výpis z katastru,předložení notářsky ověřené nájemní smlouvy uzavřené mezi námi a vlastníky také notářsky ověřené.Smlouva je podepsána advokátkou /uvedeno jméno,adresa reg.č. ČAK/,která je na základě plné moci vlastníky jí dané oprávněná za ně vše vyřizovat – to také nebylo postačující/navíc se domnívám,že smlouva je smlouvou obchodní mezi dvěma subjekty – není to tedy leták ze supermarketu,který je vhodné dávat kde komu/.Další požadavek byl doložit notářsky ověřené plné moci které dali vlastníci advokátce.Po mém prohlášení,že vlastníků je 28 /jeden z Ameriky,jeden z Dánska,jeden z Německa,jeden z Ml.Boleslavi atd.byl příslušný pracovník „vstřícný“ a prohlásil,že je postačující dát 60% těchto ověřených plných mocí.Po těchto peripetiích jsme skončili opět na začátku objekty nemají popisné číslo,popisné číslo mít nemohou protože jsou dočasné./Jejich dočasnost není dána datem,ale pouze vyjádřením .. do konce výstavby
    příslušné lokality / – to může být 2 roky,ale i 10 let.Jako občanské sdružení jsme registrovaní u MV ČR – jsme tedy dohledatelní,víme,že je naší povinností v případě ukončení činnosti ubytovny to ohlásit,cizinci ze zákona mají povinnost nahlásit změnu adresy.Takže zopakuji – dostali s sebou pro vyřízení změny adresy : – potvrzení notářsky ověřen podpis,dostali smlouvu my a vlastníci notářsky ověřeno,dostali kopii živnost.listu -notářsky ověřeno,předložili originál svojí smlouvy o ubytování,dostali výpis z katastru a pořád to nejde vyřešit,při tom jsou u nás ubytováni lidé mající dlouhodobý pobyt i pobyt trvalý.
    Nabývám pocit,že pokud člověk chce opravdu dodržovat zákon,tak má všechno šíleně složité,asi těm lidem poradím,aby se zachovali tak jak jsem to našla na internetu – možná i pro Vás to bude zajímavé /www.týden.cz/rubrikydomaci/cizinci-v-cesku/trvaly-pobyt-snadno-a-levne/Nebo mi poradíte – už se mi z toho jak poctivě nemohu ničeho dosáhnout chce vzteky brečet. Děkuji.

  43. Vendula napsal:

    Dobry den,mela bych dotaz,na kterem mi velice zalezi.Poznala jsem cloveka,ktery nezije v Evrope a chce emigrovat do Čech.Ve sve zemi(Tunisko)neni zcela stastny a chtel by budovat novy zivot tady u nas.Jake jsou podminky,aby zde mohl zit a pracovat jako ostatni lide?Je mozne,aby nastaly nejaky problem a nedostal prechodny pobyt v Česke republice?Dekuji predem za odpoved.Vendula

  44. Alena napsal:

    Dobry den,
    prosím o radu. Pritel je z Ekvadoru a chceme se vzit (bud v Ekvadoru nebo v CR), s tim, ze budeme zit v Ceske Republice. Na vstup do CR pritel potrebuje turisticke vizum, to neni problem. Avsak pote (jiz jako muj manzel)s zadosti o dlouhodoby pobyt a trvaly pobyt, plati pro neho stejne ( nebo temer stejne) podminky jako kdyz by v CR rodinu nemel?, tzn. doklad o zajisteni ubytovani, o dostatku prostredku, atd.? Nevim kam se obratit, protoze vsude pisou to same, jake dokumenty jsou treba, toho bych ho vsak rada usetrila a nechce se mi verit, ze jako rodinny prislusnik obcana CR musi predkladat vsechny mozne dokumenty a ze vuci tem, kteri v CR nemaji rodinu nema v podstate zadne velke zvyhodneni.
    Prosim o radu. Dekuji, Alena

  45. Peter napsal:

    dobry den,sem cizinec se Slovenska,ale ziju tady na uzemi Cesky republiky 11 let samozrejmne s povolenim a prechodnim pobytem u cizinecky policii mam tady dite a druzku, se statnim obcanstvym ceskym a proto se chci zeptat jestli bych mohl zažadat o Trvaly pobyt a i Cesky obcanstvi?bydlyme v pronajmu a minim uz tady zustat mohl bych teda zazadat o vsechno na jednou??,samozrejmne i stalou praci dekuju za odpoved

  46. Houdková Hana napsal:

    Houdková Hana :Dobrý den,pracuji jako vedoucí ubytovny,kterou provozuje občanské sdružení jako nájemce v nemovitosti patřící pronajímateli /pronajímatelé – to je 28 vlastníků – restituentů,kteří jsou zastupováni advokátkou na základě plné moci/Ubytovnu provozujeme na základě řádné nájemní smlouvy,ve které je uvedeno,že účelem nájmu je ubytování a pronajímání prostor.,předmětem nájmu je pozemek evidovaný katastrem nemovitostí a na něm umístěné Tesko objekty stavby dočasné,katastrem neevidované od r. 1992 schválené příslušnými orgány jako ubytovna.Naše občanské sdružení má zároveň na adresu na které se ubytovna nachází vystaven řádný živnostenský list/Nyní se na naší ubytovně ubytovali 2 ukrajinští občané,mající trvalý pobyt na území ČR a jako slušní lidé nás požádali o potvrzení ubytování,aby mohli nahlásit změnu adresy.Předala jsem jim potvrzení o ubytování,s razítkem sdružení,s podpisem notářsky ověřeným.To pro změnu adresy nebylo postačující.Byl požadován výpis z katastru,předložení notářsky ověřené nájemní smlouvy uzavřené mezi námi a vlastníky také notářsky ověřené.Smlouva je podepsána advokátkou /uvedeno jméno,adresa reg.č. ČAK/,která je na základě plné moci vlastníky jí dané oprávněná za ně vše vyřizovat – to také nebylo postačující/navíc se domnívám,že smlouva je smlouvou obchodní mezi dvěma subjekty – není to tedy leták ze supermarketu,který je vhodné dávat kde komu/.Další požadavek byl doložit notářsky ověřené plné moci které dali vlastníci advokátce.Po mém prohlášení,že vlastníků je 28 /jeden z Ameriky,jeden z Dánska,jeden z Německa,jeden z Ml.Boleslavi atd.byl příslušný pracovník “vstřícný” a prohlásil,že je postačující dát 60% těchto ověřených plných mocí.Po těchto peripetiích jsme skončili opět na začátku objekty nemají popisné číslo,popisné číslo mít nemohou protože jsou dočasné./Jejich dočasnost není dána datem,ale pouze vyjádřením .. do konce výstavbypříslušné lokality / – to může být 2 roky,ale i 10 let.Jako občanské sdružení jsme registrovaní u MV ČR – jsme tedy dohledatelní,víme,že je naší povinností v případě ukončení činnosti ubytovny to ohlásit,cizinci ze zákona mají povinnost nahlásit změnu adresy.Takže zopakuji – dostali s sebou pro vyřízení změny adresy : – potvrzení notářsky ověřen podpis,dostali smlouvu my a vlastníci notářsky ověřeno,dostali kopii živnost.listu -notářsky ověřeno,předložili originál svojí smlouvy o ubytování,dostali výpis z katastru a pořád to nejde vyřešit,při tom jsou u nás ubytováni lidé mající dlouhodobý pobyt i pobyt trvalý.Nabývám pocit,že pokud člověk chce opravdu dodržovat zákon,tak má všechno šíleně složité,asi těm lidem poradím,aby se zachovali tak jak jsem to našla na internetu – možná i pro Vás to bude zajímavé /www.týden.cz/rubrikydomaci/cizinci-v-cesku/trvaly-pobyt-snadno-a-levne/Nebo mi poradíte – už se mi z toho jak poctivě nemohu ničeho dosáhnout chce vzteky brečet. Děkuji.

  47. Stillwell napsal:

    S trvalým pobytem by musel souhlasit majitel bytu, na cizinecké policii požadují souhlas s ověřeným podpisem.

  48. pobyt napsal:

    dobry den
    Jsem cizinec ( non EU ), dodelal jsem VS tady v CR, a pak jsem pracoval od r. 2004, dostal jsem trvale pobyt od r. 2008, ted jsem dostal pracovni prilezitost mimo CR a mimo EU, chtel jsem zeptat jak dlouho muzu byt mimo CR?? nebo kdyz mam trvale pobyt to znamina ze muzu se vratit do CR kdykoliv ???
    dekuji

  49. JirKA napsal:

    Dobry Den

    Jsem obcan Australie, v CR jsem dostal trvaly pobyt na zaklade slouceni rodiny, ale uz 10 let v CR nebydlime, trvaly pobyt me propadne po nejake dobe a nebo se do CR muzu kdykoliv na trvalo vratit?
    Dekuji

  50. Trvalý pobyt na území ČR napsal:

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či možem požiadať o trvalý pobyt na území ČR, ak sa už 6 rok zdržiavam v ČR (študujem a možem to doložiť), 2 roky som prihlásená na Cudzineckej polícii na prechodný pobyt. V lete 2010 budem zosobášená s občanom ČR a na území ČR budem aj pracovať v obore zdravotníctva. Za odpoveď ďakujem Halečková

  51. Pracovni povoleni jinde v EU napsal:

    Dobry den! Jsem obcanem Ruske Federace, mam trvaly pobyt v Ceske Republice od roku 2006. Dostal jsem pracovni prelezitost v Nemecku a zajimalo by mne, jestli trvaly pobyt v CR umoznuje cizinci pracovat i v Nemecku nebo jestli to nejakym zpusobem usnadnuje ziskani poracovniho povoleni v Nemecku.
    Dekuji za odpoved.
    Nikolaj

  52. TRVALY POBYT napsal:

    Dobry den.Ja by se chtela septat.Vdala jsem se tu minuliho roku ale sem tu už pomalu3 roky vybavovala jsem si přechodny pobyt ale nemam protože se me papíri stratili.Dala jsem si novy no nevzali proto,že nemam slovensku občanku se svym terajsím jmenem ale mam je na stary jmeno.Můžete mne poradit jestli můžu žadat o trvalej pobyt a zaroveň aj o česke občanstvy.Můj manžel je čech ma trvalej pobyt no ale tam nebydli.nevím jak mam postupovat.Dekuji

  53. TRVALY POBYT napsal:

    Dobry den.ja by se chtela septat.Vdala jsem se tu minuliho roku ale sem tu už pomalu 3 roky pracuji tady a vybavovala jsem si přechodni pobyt ale nemam protože se me papiri stratili.Dala jsem si novy no nevzali proto,že nemam slovensku občanku se svym terajšim jmenem,ale mam je na stary jmeno.Můžete mne poradit,jestli můžu žadat o trvalej pobyt a zaroveň aj o česke občanstvy.M§j manžel je čech ma trvalej pobyt ale tam nebydli.Nevím jak mam postupavat.Ale su narozena v československej republike.prosim poradte mně.Děkuji.

  54. Adams Washinton napsal:

    Máte nějaké plány pro rok 2010 (rok kupředu) a nemáte dostatek kapitálu pro zakládání nových, nebo hledáte finanční pomoc, pokud ano, jste přijmout tuto nabídku jako opportunity.We Nabídka půjčky pro fyzická nebo právnická firem, jen 2%, míra .. Máte-li zájem, v tomto PBFI nejlepší investice nabídku, vyplňte formulář žádosti níže.
    NAME ===== SEX ====== AGE ====== ===== ADRESA ZEMĚ ====== PSČ ===== MOBILE TEL NO ===== ČÁSTKA
    Potřeboval ====== DÉLKA ======== ZAMĚSTNÁNÍ ========= Už jste požádali o půjčku online =====

    balfundings.loans@gmail.com

    Jakmile jste nám poskytli výše uvedené informace, budeme startu zpracování.

    S přátelským pozdravem,
    Paní Adamsová Washington

    Online půjčky @ 2 %…… Vyplňte formulář a získejte úvěr teď …..

  55. propadlý pas napsal:

    je to hodně velký problém když mam probadlý pas a vněm nalepený štítek povolení o udělení trvalýho pobytu? prosím o odpověĎ děkuju

  56. propadlý pas napsal:

    je to hodně velký problém když mam probadlý pas a vněm nalepený štítek povolení o udělení trvalýho pobytu? prosím o odpověĎ děkuju.

  57. ANDREJ POLAKOVIČ napsal:

    Dobrý den. Jmenuji se Andrej POlakovič. S manželkou bydlíme v Orlové. Koupili jsme pred 3 rokmi družstevní byt s moji sestrou,a naše deti chodej do školy v Orlové. Mam ČŘ, v Ostrave, nepretržite 3roky práci na dobu neurčitou.Mame 2aj pul roka vybavený prechodný pobyt vČR.Vzhledem k tomu že tu bydlí rodiče , a bratr a sestra kterí mají české občanství a otec trvalý pobyt.A chteli by jsme tady zústat ČR protože tu máme celou rodinu.Mohli by chom požadat o trvalý pobyt v ČŘ o požádaní vynimky.I když mame len 2 pul roku prechodný pobyt? Jsme tu všichni poištení Bratrské poistovne. Vsechno múžu vydokladovat dekuji za odpověd s úctou Manželé Polakovičovi z Orlové

  58. ANDREJ POLAKOVIČ napsal:

    Dobrý den. Jmenuji se Andrej POlakovič. S manželkou bydlíme v Orlové. Koupili jsme pred 3 rokmi družstevní byt s moji sestrou,a naše deti chodej do školy v Orlové. Mam ČŘ, v Ostrave, nepretržite 3roky práci na dobu neurčitou.Mame 2aj pul roka vybavený prechodný pobyt vČR.Vzhledem k tomu že tu bydlí rodiče , a bratr a sestra kterí mají české občanství a otec trvalý pobyt.A chteli by jsme tady zústat ČR protože tu máme celou rodinu.Mohli by chom požadat o trvalý pobyt v ČŘ o požádaní vynimky.I když mame len 2 pul roku prechodný pobyt? Jsme tu všichni poištení Bratrské poistovne. Vsechno múžu vydokladovat dekuji za odpověd s úctou Manželé Polakovičovi z Orlové dekuji za odpověd

  59. Petr napsal:

    propadlý pas :
    je to hodně velký problém když mam probadlý pas a vněm nalepený štítek povolení o udělení trvalýho pobytu? prosím o odpověĎ děkuju.

    Když cestujete přes hranice ČR, i když je to v Schengenu, musíte mít při sobě povolení k trvalému pobytu v ČR, ale i pas. Pokud ho máte propadlý, pravděpodobně by vás nepustili na letišti do letadla a kdyby vás někdo kontroloval v cizině, mohl by z toho být také problém.

  60. Dvojí občanství napsal:

    Dobrý den,

    měl bych dva dotazy.
    1) Prvně bych navázal na výše zmíněný dotaz o propadlém pasu. Mám trvalý pobyt v ČR (jsem Slovák) a chci se zeptat, na území ČR mi stačí doufám pouze průkaz o potvrzení trvalého pobytu, nebo se pletu?

    2) Dvojí občanství. Můžete mi prosím v kratkosti vysvětlit, co musí splňovat občan SR, aby získal dvojí občanství? Jak to potom vlastně funguje? To budu mít dva občanské průkazy? Popř by mi stačilo i české občanství jenom z jednoho důvodu. Ten průkaz o povolení pobytu (OP jsem musel odevzdat) je hrozně nepraktický (velikost pasu) a nevejde se do peněženky😦

    Děkuji a přeji hezký den

  61. problem s trvalym pobytem napsal:

    Dobri den
    Jmenuju se Elena a su z Ruska a je mi 18.mela jsem trvalej ale nejak jsme se s rodici neruzemeli a mamka me vyhodila z baraku a zrusila mi ho.Nemam u sebe nic a do ledna toho to roku musim to vsecko nejak zaridit ale nevim jak.Byla jsem na cizinecke policii v Brne a tam mi rekli ze mam dve moznosti pokud chcu tady zustat bud to vsecko vyresim s tima dokladama a nebo si vdam.ted nevim jak to mam vse udelat.Zpatky do ruska nechcu.
    Dekuji za odpoved

  62. propadlý pas napsal:

    Ahoj Eleno jestli chceš nějak poradit napiš prosimtě svůj email, rád ti všechno vysvětlím.

  63. jaké občanství? napsal:

    Dobrý den chci se zeptat …já jsem Čech a moje přítelkyně je Vietnamka a čekáme spolu dítě chtěl bych vědět jestli moje dítě dostane České občanství a tudíž i trvalý pobyt… děkuji za odpověd

  64. jaké občanství? napsal:

    Dobrý den chci se zeptat …já jsem Čech a moje přítelkyně je Vietnamka a čekáme spolu dítě chtěl bych vědět jestli moje dítě dostane České občanství a tudíž i trvalý pobyt… děkuji za odpověd

  65. pobyt v zahranici napsal:

    Dobrý den, jsem cizinec s trvalým pobytem v ČR a na určitou dobu bych musela opustit české území. Jaká je maximální povolená doba k pobytu v zahraničí pro cizince??

  66. mila zeman napsal:

    Dobry den,
    Mela bych dotaz ohledne jedne zvlastnosti.
    Pritel ma jiz 5 let trvaly pobyt na uzemi CR. Stary cestovni pas mu propadl a nyni si zazadal o prepsani trvaleho pobytu do noveho c.p. Je zenaty.
    V miste trvaleho bydliste se muj pritel jiz nepohybuje delsi dobu a tak dochazi k nevyzvedavani jeho posty.
    Otazkou tedy je, vzhledem k neplaceni socialního pojisteni za dobu 5 ti let, zda-li ma narok na trvaly pobyt nebo bude nejakym zpusobem sankciovan?

    Dekuji predem za odpoved,
    S pozdravem,
    maylushk@

  67. Amina napsal:

    Dobrý den, nevím, na co se přesně ptáte, ale pokud tu má trvalý pobyt, tak musí ze zákona platit veřejné zdravotní pojištění, sociální se platí z vlastní iniciativy, aby měl odpracovaná léta a z naspořené částky se vypočítává důchod.

  68. mila zeman napsal:

    Omlouvam se za svoji chybu. Ano, jedna se o veřejné zdravotní pojištění, ktere neni hrazeno jiz 5-tym rokem.

  69. Amina napsal:

    Pokud tedy neplatí veřejné zdravotní pojištění, tak mu kromě minimální částky, kterou musí měsíčně platit, narůstá i penále a budou to po něm chtít splatit.

  70. Nazik napsal:

    Dobrý den.Ja sem z Armenska.Mám dlouhodoby pobyt už 4 roka.Je mi 61 let.Manžel má trvalý pobyt.Mám možnost získat trvalý pobyt automatický?Dekuji za odpoved.

  71. erhan napsal:

    chtel jsem se zeptat mam trvaly pobyt 3 roky.a chtel bz jsem jit pracovat do nemecka nebo do svucarska mam pravo tam jid pracovat?diky

  72. trvaly pobyt napsal:

    Dobry den.Jsem vlastnikem domu,kde ma cizinka trvaly pobyt na neurcitou dobu.Jsou nejaka rizika/v pripade dedictvi/.Dekuji

  73. Zaziadat o prechodny pobyt? napsal:

    Dobry den.Mala by som na vas dotaz.Pracujem v Cechach od r.2004(s mensimi prestavkami) no trvalo tu ostat nechcem a planujem sa vratit nastalo na Slovensko.Nemam tu prechodny pobyt a zaujima ma ci ked tu skoncim a vratim sa na Slovensko a tam budem nezamestnana budem mat narok na poberanie nejakych davok z Ceska kedze som tu nemala prechodny pobyt.Je k tomu ten prechodny pobyt potrebny alebo nie?Za odpoved dakujem

  74. Trvaly pobyt napsal:

    Dobry den,ziju a pracuju necele 2 roky v Praze,za par mesicu bych chtela rodit take v Praze.Zajimalo by mne jestli tady muzu ziskat trv.pobyt pro sebe a dite pokud jsem svobodna.Dekuju za info

  75. Trvalý pobyt napsal:

    O trvalý pobyt můžete zažádat až po pěti letech.

  76. Práce v zahraničí pro cizince s TP v ČR napsal:

    Dobry den, mam trvaly pobytem v CR po dobu 8 let-ale bohuzel kvuli aktualnimu problemu s nalezenim prace rada bych jela na cca mesicni brigádu do Nemecka-mám na to právo? Jake kroky mám učinit,aby to bylo legální? Jaka je maximalni doba, po kterou se muzu v zahraničí zdržet (jelikož za 1,5 mě čeká podání žádosti o prodloužení TP-tak se obavám, aby můj „odskok do zahraničí“ pak s tím nedělal problémy… Předem moc děkuji za odpověd🙂

  77. informaci ohladom trv.pobytu napsal:

    Dobrý den,už 6 rokov žijeme v čr tento rok sme si vybavily s priatelom prechodný pobyt.A chcely by sme zažiadat o trvaly.Čo je potreba k jeho vybaveniu.Dakujem Matiova

  78. Pre pani Matiovu napsal:

    Pani Matiova,
    ja si byla vybavovat trvaly pobyt zrovna dneska. Psala som dotaz na cizinecku policiu jestli je mozne zaziadat o trvaly pobyt ked este nemam 5 rokov prechodny oficialne. A ano mozne to je, je k tomu potreba dolozit ziadost o trvaly pobyt, dve pasove fotografie, dalej veskere dokumenty ktore doveryhodne prekazu ze sa v CR zdrzujete dele nez 5 let, tzn. napriklad, potrvzeni o zamestnani – zapoctove listy, potvrzeni o placeni zdravotniho pojisteni, takze ak ste zamestnani tak to neni problem, potvrzeni o delke studia – tak aby bylo videt ze ste v CR opravdu aspon 5 let, dale pak zmluvu o ubytovani a suhlas majitela bytu ak ste v podnajmu, ak mate vlastny byt tak vypis z katastru. A tak dalej Galcakova

  79. Marcela napsal:

    Zdravím, chci se ujistit. Některé doklady, kt.se předkládají při žádosti o TP v ČR nesmí být straší 6 měsíců. Znamená to, že KE DNI podání žádosti o udělení TP v ČR nesmí tato písemnost být straší 6 měsíců? Tzn. dneska podám žádost a té které písemnosti skončí platnost 6 měsícu za napr.3 dny. Bude to v pořádku? Děkuji

  80. Krystyn napsal:

    Dobrý den,
    žiji v České reublice už 6 let, kolem roku mám trvalý pobyt. CHtěla ybch v létě vycestovat do Španělska jako au pair, asi do 3 měsíců. Chci se zeptat, zda mám bezvízový přístup do Španělska a jestli nepotřebuji něco dalšího.

    Předem děkuji za odpověď.

    Krystyn

  81. Pan Romeo Jerry napsal:

    Dobrý den

    Jste v jakékoli finanční potíže? Vaše pomoc přichází nyní. Jste nedává spát v noci znepokojující, jak získat úvěr? Nedovolte, aby vaše sny zemřít, kontaktujte nás svou e-mailovou adresu: (romeoloancompany1@gmail.com) pro snadnou a spolehlivou půjčku. s následujícími údaji:

    Dlužníky INFORMACE

    Vaše jméno …………………
    Množství potřebné ………………..
    Doba :…………………
    Vaše země ………………….
    Státu :……………………..
    Město ………………………
    Číslo mobilního telefonu :……………..
    Telefonní číslo ………………..
    Měsíční příjem ……………..
    Povolání …………………
    Účelu úvěru …………………
    Pohlaví :……………………..
    Váš věk …………………..
    Domácí adresu :……….
    Adresa kanceláře :……..

    Kontaktní e-mail: romeoloancompany1@gmail.com

    Pan Romeo Jerry

  82. žádný napsal:

    Dobrý den.Mám tady trvalý pobyt na území ČR a jsem občanem SR, chtěl bych se zeptat,že občanský průkaz(slov.republiky) mám odevzdat na slovensku?

  83. Trvaly pobyt napsal:

    Dobry den,
    prosim vas je mozne ziskat trvaly pobyt v CR driv nez po 5ti letech? Jsem v CR uz rok, od 1.07.2010 a pracuju jako zubni lekar.
    Pokud je mozne, vysvetlite mi jak, resp. poprosim, kde sa muzu zeptat o detailech?
    Predem dekuju!

  84. pobyt napsal:

    Trvalé pobyty má na starosti Ministerstvo vnitra, tak se zkuste informovat tam. Možná jde trvalý pobyt získat dříve, například z humanitárních důvodů.
    http://www.mvcr.cz/clanek/sluzby-pro-verejnost-informace-pro-cizince-kontakty.aspx

  85. Helena napsal:

    Dobry den sem Slovenka žijici dlhodobo v Ceskej republice ma tady aj přechodny pobyt už uplinulo 5 let a ja si chci požadat o trvalej pobyt co k tomu potřebuji bydlim v podnajme ve smlouvě se napsana aj s mojimi dětmi děkuji Helena

  86. pobyt napsal:

    Podívejte se na stránky Ministerstva vnitra, co je potřeba doložit k žádosti o trvalý pobyt. Jako Slovenka nepotřebujete doklad o složení zkoušky z českého jazyka.
    http://www.mvcr.cz/clanek/obcane-tretich-zemi-trvaly-pobyt.aspx?q=Y2hudW09Mg%3d%3d

  87. Eduardo napsal:

    NABÍDKA ÚVĚRŮ
    Pozor!
    Zajímá vás, v tom, že úvěr nebo finanční pomoc?
    Získat informace zde:
    Nabízíme širokou škálu finančních řešení a úvěrů na 3% úrok základě,
    Pro Váš dotaz / žádost o získání / požádat o půjčku, prosím
    předat tyto informace, aby nám pomohl vám.
    – Vaše jméno
    – Vaše místo (město / předměstí / PSČ)
    – Telefonní číslo
    – Výše úvěru
    – Půjčka Doba trvání
    Prostě se teď, pokud máte zájem.
    díky

  88. Helena napsal:

    jsem slovenka a mam tady dlouhodoby přechodny pobyt měla bych už požádat o trvaly pobyt ale mam jen podnajemni smlouvu je možné aby mi dali trvaly pobyt i když mam jen tu podnájemni smlouvu? děkuji

  89. trvalý pobyt napsal:

    S trvalým pobytem musí souhlasit majitel nemovitosti. Musí jít buď s Vámi na oddělení, kde to budete vyřizovat nebo podepsat žádost a ověřit podpis.

  90. elynspencer napsal:


    KONTAKT USA pro jakýkoliv druh úvěru s nebo bez zajištění s bezpečnostním
    GUARD. Všechny zúčastněné klient by měl FORWARD POUŽITÍ naší společnosti EMAIL
    VIA elynspencer7355@gmail.com POUZE, za zpracování úvěru.

  91. Natalie napsal:

    Dobry den jsem česka obcanka,vdala jsem se na slovensko.Mam slovensky trvaly pobyt aj cesky a mam dceru se slovenskym obcanstvym chtelabych vedet kam se mam obratit kdyz ji chci vyridit trvaly pobyt v CR a jak by to bylo s ceskym obcanstvim pro moji dceru dekuji.

  92. deam napsal:

    Dobry den znamy je cizinec . CHtela jsem se zeptat dostal vihosteni a zakaz v ceske republice . za nedlouho mu ma zakaz koncit a chtel by se vratit a zazadat o vizum a znovu o trv.pobyt . Ale nevi jake kroky by mel ucinit .Dekuji Dana

  93. Karel napsal:

    deam: Bude muset opět zažádat o vízum a je otázka, zda ho dostane, když vízum nedostávají ani lidé, kteří neměli v ČR žádný problém…

Napsat komentář

